marți, 12 octombrie 2010

TIM step 3 & 4

Patru luni, give or take, de la step 3... step 4 tocmai ce s-a incheiat... Orice cititor asteapta sa cunoasca finalul scrisului citit. Si povestile nu sunt in general lasate in aer. O incheiere au toate. Fie ca inseamna finalul subiectului, sau finalul personajului urmarit. Macar ca odata cu sfarsitul fiecarei povestiri, vine inceputul altora. Personajele din carte au fiecare povestea lui si dintr-o carte in alta am putea citi la nesfarsit.

Gata cu melancolia :-)

Pe 05 iunie, intr-o zi de sambata, am avut un picnic in parcul Tineretului cu familiile vizitate in cadrul TIM care au acceptat invitatia. Au fost o multime de copii. Si au fost si tineri si adolescenti din Bunavestire. Am avut tot felul de jocuri, am socializat, am pregatit sandwich-urile impreuna, apoi am cantat, am ascultat despre Dumnezeu, am dat cate un Nou Testament fiecarei familii si iar ne-am jucat si parca nu ne venea sa lasam ziua sa se termine...

Apoi pe 06 iunie am mers in zona Armeneasca, unde intr-o curte in care se stransesera multi copii ce stiau ca urmeaza sa venim :-) am avut din nou jocuri si cantari si Cuvant.





Peste vara am incercat sa tinem legatura cu cei mai multi dintre ei. Iar acum toamna, cand s-a apropiat inceperea scolii si fiindca ne mai ramasesera bani primiti de la biserica pentru TIM i-am vizitat din nou, ducand cate un pachet cu rechizite. Le-am amintit de noi, le-am lasat si o Biblie pentru copii si i-am invitat sa vina cu copiii la grupele de copii de la Bunavestire. Poate cei mai multi nu vor ajunge, insa poate vom reusi noi sa ii aducem pe copii. Si candva, cu harul Domnului, vor urma si parintii daca vom fi gradinari buni si vom turna din cand in cand, la timp, apa, peste semintele puse in brazda sa dea rod.

Invataminte sunt multe. Si multe amintiri, observari, lucruri ce poate le-am face altfel acum sau mai mult sau mai putin. Ii rog si pe ceilalti sa le puna in cuvinte data viitoare cand mai trec pe aici. Eu ma bucur pentru prietenii cu care am ramas. Din biserica si dintre cei pe care i-am vizitat.

Misiunea inceputa de echipa Etiopia 2010 s-a cam incheiat, ca echipa. Ne despart kilometri si chemari catre alte lucrari. Insa fiecare dintre noi, cei patru, si fiecare dintre noi cei din Bunavestire, si fiecare dintre noi cei ai lui Dumnezeu purtam mai departe misiunea incredintata fiecaruia de Domnul. Si misiunea echipelor in care Domnul va binevoi sa ne aseze in viitor. Ne vom aminti peste ani cum a fost. Si ma rog ca Etiopia si TIM sa fie doar una dintre pietricelele mijlocii din borcanul nostru de sticla cu pietre mari, pietricele de parau si nisip – binecuvantari revarsate in vietile altora de catre Domnul prin noi.

Domnul este cu noi.

Carmen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te si tu! E simplu :)