sâmbătă, 20 februarie 2010

Ethiopia....I miss you!



Inainte de a pleca in Etiopia ma gandeam cum o sa ma intorc. Ma gandeam cat voi putea sa dau din mine ( timp, energie, dragoste....etc) si da....ne-am intors de mai bine de 3 saptamani. :)
Dumnezeu mi-a aratat si m-a invatat ca atunci cand esti gata sa dai din tine pentru lucrarea Lui , nu numai ca esti foarte bucuros sa o faci...dar primesti si foarte mult inapoi.

Etiopia este asa departe, si....totusi asa aproape de inima noastra. De fiecare data cand arat poze de acolo, cand povestesc experiente sau despre oamenii de acolo, imi e dor de ei. Imi e dor de simplitatea lor, de zambetele lor sincere si de acceptarea cu care traiesc printre ei, de credinta lor, de speranta cu care traiesc in Dumnezeu.
Pentru mine personal este o provocare. O provocare sa imi numar binecuvantarile si sa le indrept si catre ceilalti. Nu e greu, cere doar putina practica, sensibilizare si atentie. :)


Anita:)

Un comentariu:

  1. Nu am cuvinte sa multumesc lui Dumnezeu pentru acest baietel: Nathy. Cat de mic este el si cat de mult mi-a vorbit Domnul prin el.Cat de mic este el si cat de mult mi-a dat Domnul prin el. Cat de mic este el si cat de mare este Dumnezeu in el.Hm.
    (Multumesc foarte mult pentru poza, Anita!)
    Odie

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te si tu! E simplu :)