vineri, 5 martie 2010

Despre slujirea TIM (Tineri cu Inimi Mari)

Buna,

Dupa cum poate ati auzit s-a inceput deja slujirea printre oamenii cu nevoi. Sambata a fost prima zi de vizite, ne-am intalnim de dimineata la Liberty Center Rahova de unde am plecat sa vizitam cat mai multe familii. Pana la urma in patru ore am ajuns sa vedem 4 familii, Dumnezeu ne-a dat un timp fain si oamenii au fost deschisi sa vorbeasca cu noi. Un mare plus a fost ca ne-a insotit Sora Margareta, ea fiind profesoara lor de matematica, stia copiii si a fost puntea de legatura intre noi si ei.

Una dintre familiile pe care le-am cunoscut sambata, a fost o familie cu doi copii, fata in clasa a IV-a, baiatul clasa a VIII-a. Locuiesc in "casa" construita de tatal lor (el fiind lucrator in constructii- practic el a construit casa dar se vede ca din lipsa de resurse financiare nu a reusit sa construiasca o casa decenta pentru o famile) , avand amenajata cat de cat doar o camera si bucataria, nici macar acestea nu sunt amenajate asa cum trebuie. Mama lucreaza (de aceea nu era acasa cand am fost acolo), tatal cauta un loc de munca dar din cauza crizei financiare pe care toti o resimtim, nu-si gaseste un loc de munca pentru a-si putea intretine mai bine familia. Cand am ajuns la ei, stateau in jurul unui resou, imbracati bine, acesta fiind singura sursa de caldura, nici nu vreau sa ma gandesc prin ce au trecut in aceasta iarna cand au fost temperaturi foarte scazute. Fetita se vedea ca era cuminte, constiincioasa la scoala. Tatal copiilor, care era prezent cand i-am vizitat, am vazut ca vrea sa munceasca si sa faca orice pentru familie, copii. Am stat la ei c-am 30 de min, si se vedea ca sunt oameni simpli,cu speranta in suflet ca se poate mai bine.

Dupa ce am plecat, am discutat despre situatia lor, nevoile lor si cum am putea sa-i ajutam, am ajuns la concluzia ca pe ei ii putem ajuta cu orice, pentru ca au nevoi mari.

Pentru noi a fost o experienta faina, am avut emotii, fiind primul pas in acesta lucrare, dar am fost incurajati sa vedem ca sunt oameni in jurul nostru pe care noi ii putem ajuta cu ceea ce avem si putinul nostru, conteaza foarte mult pentru ei. Deocamdata putem sa dam putin dar speram ca in viitor sa le putem da mai departe cel mai mare dar pe care il avem si noi, acesta fiind, Dumnezeu.


Aceasta este una dintre multele familii in nevoie din Bucuresti. Dumnezeu ne incurajeaza sa-i cautam si sa-i ajutam; intotdeauna toate lucrurile sunt mai usoare, impreuna.


[by Alina Ilies]

Un comentariu:

  1. Alina, multumim ca ai impartasit cu noi experienta ta. Eu de fiecare data ma simt mai imbogatita si mai binecuvantata sa iau parte la slujirea aceasta. Fie ca Domnul sa ne ajute sa facem voia lui!

    Anita:)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te si tu! E simplu :)