marți, 19 ianuarie 2010

De la Florin...


Azi a fost o zi f frumosa eu si cu 3 americani am fost in vizita la o femeie bolnava de sida. ea are 2 copii cel mic este si el infectat cu hiv.Misiunea ptr grupul meu a fost sa inveselim casa acestei femei adica sa punem linoleum pe jos si panza colorata pe peretii. Cand am pus panza pe pereti a trebuit sa bat cue si atunci cand am batuyt primul cui am crezut ca o sa cada peretele, casa ei este din pamant si avea un hol si 1 camera unde dormeau.pe hol era o banca si o ridicatura de pamant acoperita cu piei de animale, care servea drept canapea. Baiatul cel mare ne-a ajutat sa prindem panza pe perete batand cateva cuie in locul nostru.
Dupa ce am terminat de treaba ea a pregatit ptr noi ceai cu paine. Am intrebat-o cum isi castiga banii ca sa poata supravietui; ea a spus ca e singura si ca totul ei a murit in razboi acum 7 ani si ca nu mai are pe nimeni, sora si parintii ei au murit. A mai spus ca face paime si o vinde in sat mai ales in zilele de miercuri si sambata cand lumea se duce la piata si trebuie sa manance.
Dupa ce ne-a povestit cum se intretine ne-am rugat impreuna ptr ea, am facut poze si ne-am luat la revedere imbratisandu-ne.
In jur de ora 14 am plecat spre locul unde luam pranzul, pe jos, prin sat. Pe drum am intalnit o multime de oameni majoritatea imbracati in alb deaorece azi este o sarbatoare importata boboteaza si toat lumea a petrecut zilele astea. Aaa acum am realizat si eu de ce nu m-am putut odihni, camera mea are ditamai geamul cu vedre spre strada si e galagie tot timpul, dimineata pe la 4 am impresia ca astia se dau cu avioanele pe strada asa de tare se aud masinile.
Acum pe seara am iesit la o plimbare prin oras cu echipa si Odie cu Anita au baut un suc natural din fructe, daca pana maine nu se inverzesc la fata, o sa imi iau si eu :).
In concluzie aceasta zi a fost perfecta pentru mine, si maine vreau sa fac mai multe si sa ma implic mai mult in relatiile cu oamenii in special copiii care au nevoie de afectiun si dragoste, daca ma ganmdesc mai bine si eu am nevoie sa simt ca sunt iubit.
Pana data viitoare va pup si va rog sa va rugati ptr noi. Amasaganalo=multumesc in etiopiana...
Made to love You!

Un comentariu:

  1. Florin, cu siguranta astazi vei confirma ca Anita si Odie sunt okay! Sucul este extraordinar de bun. Atat cel de portocale, cat si celalalt din mai multe fructe. Merita sa faci chiar o cura: cate unul dimineata si unul seara!
    Domnul sa fie cu voi!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te si tu! E simplu :)