marți, 19 ianuarie 2010

REAL Worship


Azi am facut prima vizita in casa unui locuitor din Sendafa. De fapt am ajuns la 2 case.
I am speechless........ Imi este un pic greu cu numele lor, o sa incerc sa le notez ca sa le spun pe nume.dar....oamenii astia sunt cu adevarat deosebiti.
In prma vizita, am cunoscut-o pe Abarash; mama a doi copii.Cu toate ca are o casa modesta, cum am intrat la dansa ne-a invitat la cafea si ne-a dat sa mancam niste boabe de mazare coapte ( nu situ exact daca este mazare) care aveau un gust foarte bun.
Am avut privilegiul sa vad intregul ritual de preparare a cafelei ( prajirea boabelor, zdrobirea lor si in sfarsit fierberea cafelei). Foarte interesant pentru mine.
Am avut putin vinilin pe care l-am pus pe jos ...i s-a luminat fata. Era pentru ea cel mai frumos loc din casa.:)
La a doua casa, am intalnit o familie crestina. Mama( sorry dar nu ii mai stiu numele) are 6 copii, 5 baieti si 1 fata. Ne-a povestit ca merg intr-o biserica evanghelica si ca sunt implicati in biserica.
Am avut si chitara cu mine, si....am cantat, dar...baiatul cel mare al acestei femei este lider de tineret. L-am intrebat daca stie sa cante la chitara mi-a zis ca da. impreuna cu mama si cu inca 3 frati de-ai lui au cantat un cantec in amharica.
Wow.....asta da inchinare!! Daca i-ati fi vazut pe acesti oameni, care traiesc in conditii grele si nu stiu ce la ca aduce ziua de maine, ar fi fost imposibil sa nu fiti miscati. Eu am inceput sa plang. Nu am vrut sa plang...chiar de dimineata m-am rugat sa nu plang.....dar nu am rezistat.
Asa ca.....am mai invatat inca ceva despre oamenii din Sendafa, un lucru pe care il admir la ei.....oamenii crestini se inchina cu toata inima; se incred in Domnul cu tot ce au si cu tot ce sunt ei. Spera la o viata mai buna si vor sa faca voia lui Dumnezeu.
Este un privilegiu pentru mine sa fiu aici si o binecuvantare.....si ma rog si va rog si pe voi sa va rugati...ca Domnul sa ne faca pe toti binecuvantari pentru ei.


Cu drag,
Anita:)

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ati ajuns cu bine si ca Dzeu va foloseste in Etiopia pentru Slava Lui. Cand privesc pozele ce le ati postat si cand citesc relatarile voastre sunt foarte emotionata si imi amintesc cu drag de oamenii de acolo atat de simpli dar cu o inima mare, plina de dragoste si recunostinta fata de Dzeu. Ma rog pentru voi. Cu drag, Ionela.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult curaj si bucurie in fiecare zi :)
    Tony TT

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te si tu! E simplu :)