joi, 21 ianuarie 2010

Ganduri amestecate:) (Anita)






Este deja joi si nu imi vine sa cred cat de repede zboara timpul.
Astazi am mers in vizita la o doamna care este bolnava de HIV.
In fiecare zi suntem pusi in echipe cu persoane diferite si mergem sa vizitam familiile implicate in proiectul PAAV. Deci, in fiecare zi am facut ceva diferit si am fost in echipa cu persoane diferite.
fiecare zi are cate un highlight...ceea ce este fain...
Azi de dimineata am pregatit timpul de devotiune....chiar nu stiam despre ce sa vorbesc. Fiind aici, in Etiopia, mai ales in Sendafa....am realizat ca oamenii se uita la mine si ma vad undeva "sus", vad un privilegiu in faptul ca ii vizitam si se bucura asa mult.
Ideea cu care am ramas este ca eu ma simt ca nu merit harul pe care mi l-a dat Dumnezeu de a fi aici, de a merge in casele lor , de a auzi povestile lor ..... Despre asta am vorbit in dimineata aceasta.....despre faptul ca poate oamenii din Sendafa se simt binecuvantati prin noi ( si sunt) dar Dumnezeu lucreaza mult mai mult decat putem vedea noi.....si El ne binecuvanteaza si pe noi cu mult.
Am mers la familia aceea de crestini despre care v-am mai spus, am invatat mult despre cum este sa te inchini cand nu ai nimic si cand te bazezi pe Dumnezeu in fiecare zi a vietii tale.
Am mers pe strada si ....ghici ce? Aici, cand zambesti ti se zambeste. :) Imi place asta.


Dupa ce am terminat vizita de astazi erau asa multi copii adunati langa casa.....si noi inca mai aveam putin timp.
Am zis: SUPER!!! Hai sa ii invatam un joc. M-am gandit la "Rata, rata, gasca!!!" Stiu ca e funny pentru voi, dar....ei au fost foarte incantati...mai ales ca am jucat si noi impreuna cu ei.
Dupa aceea i-am invatat " Red light,green light!" si dupa ce am terminat a trebuit sa plecam..le-am zis sa joace singuri..si incepusera sa se joace. A fost o imagine foarte frumoasa....m-am simtit tare binecuvantata sa ii vad fericiti pe acesti copilasi. :)
Am multe sa va povestesc, dar....acum nu mai am timp.....poate maine inca putin.
Multumim mult pentru rugaciunile voastre....le simtim aproape:)

Cu drag,
Anita:)

Un comentariu:

Exprima-te si tu! E simplu :)