vineri, 15 ianuarie 2010

Inceputul...


Pace si Har.

Cu ajutorul Domnului, in acest jurnal on-line va fi scris ceea ce se intampla cu noi, echipa trimisa in Etiopia de catre Biserica Bunavestire. Vom incerca in mod regulat (noi o sa incercam sa fie cat mai regulat) si natural (adica neoficial), cu mult drag stiind ca multi se roaga pentru noi.

O sa ne bucuram daca vom avea ocazia si in Etiopia sa postam intamplariile, pozele,deocamdata nu stim sigur daca o sa avem internet, si cum o sa avem acces la el. Dar asta poate sa fie o tema de rugaciune poate marunta dar importanta.

Psalmul 121 Imi ridic ochii spre munti… De unde-mi va veni ajutorul? 
2. Ajutorul imi vine de la Domnul, care a facut cerurile si pamantul. 
3. Da, El nu va ingadui sa ti se clatine piciorul; Cel ce te pazeste nu va dormita. 
4. Iata ca nu dormiteaza, nici nu doarme Cel ce pazeste pe Israel. 
5. Domnul este pazitorul tau, Domnul este umbra ta pe mana ta cea dreapta. 
6. De aceea nu te va bate soarele ziua, nici luna noaptea. 
7. Domnul te va pazi de orice rau, iti va pazi sufletul. 
8. Domnul te va pazi la plecare si la venire, de acum si pana in veac.

Carmen, Anita, Florin, Odie;



pentru greseli gramaticale imi cer scuze. eu, inca scriu gresit dar cu mult drag.Odie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te si tu! E simplu :)