marți, 19 ianuarie 2010

OPEN THE EYES OF OUR HEARTS



Suntem in Africa!!! Wow....inca nu imi vine sa cred ca suntem aici.
In avion, spre Africa si inainte de asta, m-am gandit mult: Doamne, care este scopul tau? Cum vrei sa ma folosesti? Cum pot fi de ajutor?
Multe intrebari si ganduri alergau in mintea mea....
Azi dimineata am avut partasie cu echipa din State. Am cantat cateva cantece, printre care si "Open the eyes of my heart, Lord" .
Ne-am rugat si inca ne rugam ca Domnul sa ne deschida ochii, sa ne sensibilizeze inimile si sa ne foloseasca spre slava lui.
In rugaciunea mea insa....au fost cateva intrebari......Doamne, cum pot face eu diferenta cand sunt atatea bariere intre noi? Au o cultura diferita, nu stiu nimic din limba lor....si totusi eu iti cer sa ma ajuti sa fac o diferenta.....
Si am primit raspunsul....IUBESTE-I !!!!
Cum? un zambet, o mangaierie, o imbratisare, o strangere de mana..... nu sunt greu de oferit, dar....noi le-am cam uitat valoarea, ei insa, stiu sa aprecieze.
Rugati0va pentru noi sa avem ochii larg deschisi!!!

Cu mult drag,

Anita:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te si tu! E simplu :)