joi, 28 ianuarie 2010

Ultimele zile... Sambata, 23 ianuarie




Am mers de dimineata la o ferma (Genesis) infiintata de americani (altii din cate am inteles). Era o ferma de animale, dar si de culturi, intinsa pe o suprafata foarte mare. Multe locuri de munca fusesera create. Un american casatorit recent cu o etiopianca vroia sa mai infiinteze inca o astfel de ferma langa Sendafa. Pentru a crea locuri de munca pentru oamenii de acolo. Apoi la masa la clubul aviatorilor, pe marginea unui lac. Cu siguranta nu ai fi crezut ca in Africa este unde te afli. Apoi la cumparaturi... Cumva am reusit de am ramas ultima si Dr. Frew a mers cu mine la ultimul magazin de unde am cumparat ceva, apoi m-a dus la microbuz... Mi s-a parut ca vad o privire trista pe fata lui... Cred ca se gandea cat de mult am putut noi cheltui pe niste cadouri, cand la ei atata lume nu are un birr cu care sa traiasca de pe o zi pe alta.

Seara am mers la un restaurant cu specific etiopian... Cel putin noi, care fuseseram avertizati despre gorsha (cand iau ei mancare si iti dau in gura sa mananci) cred ca ne simteam putin ca un purcel dus la taiere :-)) Insa am observat chiar o bucurie reala pe fata lor cand au vazut ca mancam singuri :-) Well, cel putin eu si Anita... :-) Baietii nu cred ca mai vor prea curand mancare etiopiana :-)

Noi am stat la o terasa acoperita. In restaurant erau mese si o orchestra si patru dansatori. Toti eram curiosi sa vedem cum danseaza ei. Si danseaza... diferit... :-) Foarte... sa zic... zbuciumat. De parca le-ar lipsi cateva oase cel putin... :-) A fost interesant de privit pret de cateva minute... Dar apoi m-am gandit la ei, la starea lor, cum probabil se mandresc ca ii admira atata lume, cum probabil se bucura si se falesc in inimile lor, insa cat de pierduti sunt, ce viitor ii asteapta si cum Dumnezeu este probabil cel mai indepartat gand al lor...

Carmen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te si tu! E simplu :)