joi, 21 ianuarie 2010

L-am gasit! (Odie)


Pace tuturor. Scriam de cateva zile mai devreme ca m-am intalnit cu un baiat care era foarte diferit de ceilalti, fiindca era interest de ce ii ziceam si nu de “chocolate” si “money”. La prima intalnire nu am reusit sa vorbesc cu el despre ce credeam si cred ca este cel mai important pentru el: despre viata lui din perspective lui Dumnezeu. Si ieri, dupa multe gandire despre oare cum am putea sa-l gasesc, odata a fost langa mine, zimbind, bucuros ca iarasi ma vede. Nu stiu cat de mult era bucuros el dar eu!.. nu-mi venea sac red. Eram inconjurati de mai multe zeci de mici si mari, eu povesteam pentru el ca am vrut sa-l mai gasesc pentru ca sa zic ceva important si sa-l dau ceva important. Fiindca aveam iarasi putina timp, noi trebuia sa plecam, era mare aglomeratie nu am reusit sa-I zic (sa-l explic cu engleza mea) evanghelia, dar am zis de ce cred ca e important sa citeasca Biblia care l-am dat-o si am stability ca ne mai intalnim azi (care pana la urma nu a reusit dar sper ca mine o sa ne intalnim si mai putem vorbi.) Orisicum, a fost experienta foarte …de folos din care am invatat. Situatiile nu depend doar de noi dar e responsabilitatea noastra este sa ne rugam pentru ocazii, pentru oamei, si sa fim gata sa le zicem oamenilor evanghelia. Nu mai stiu exactcine a zis, dar cred ca careva dintre pastorii mai in varsta (la care eu ma uit cu multa respect si curiositate) ca, “nu vreau sa petrec 15 minute cu cineva care nu stie evanghelia fara sa-I zic lui evanghelia”. Am auzit multe ori si ma si va reamintesc si eu : Dumnezeu lucreaza, noi sa nu dormim (doar cand e timpul: intre 23.00 si 07.00:)!

O idee doar inlinni mari, ca nu as vrea doar sa vorbesc despre dormitul "randuit" si sa nu fac. Oare daca noi am avea doar atata cat au cei din etiopia, am mai fii multumitori lui Dumnezeu? am mai sluji pe Dumnezeu? am mai fii crestini? Intre ei sunt crestini!adevarati!autentici!in oricer imprejurare. Azi dimineata a mi-a fost de folos gandul, intrebarea asta. Poate sa ne gandim la asta... sa nu iutam :Dumnezeu ne-a dat cel mai mult in Isus Hristos. Chiar daca nu avem nimic putem avea pe Hristos! Ioan 3:17

Pace si har.
Odie

Un comentariu:

  1. "Nu te teme; ci vorbeşte şi nu tăcea, căci Eu sînt cu tine; şi nimeni nu va pune mîna pe tine, ca să-ţi facă rău: vorbeşte, fiindcă am mult norod în această cetate." Faptele Apostolilor 18: 9-10

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te si tu! E simplu :)