miercuri, 27 ianuarie 2010

(in paranteza)






cum se face cafeau adevarata? cu mult timp... cu unelte interesante... ceea ce este ce mai impresionat in legatura cu cafeau nu este gustul sau modul de preparare ci faptul ca etiopienii sunt farte "mandrii" de cafeaua lor;in multe case cafeaua este cel mai pretios cu care ne-au putut servi.chiar.stiind asta nu am vrut multe ori sa beau "comoara", dar prin simplu fapt ca am acceptat ceea ce au putut sa-mi dea ... erau nedescris de bucurosi. nu prea beau cafea dar timpul petrecut la cafea in etiopia, privirile "mandre", bucuroase, multumitoare imi ramane emintire de viata.(nu stiu cu o sa pot eu sa multumesc oamenilor... e mai pretios ceea ce am primit eu decat "comoara" lor)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te si tu! E simplu :)