vineri, 29 ianuarie 2010

Ultimele zile... Duminica, 24 ianuarie

De dimineata am mers la biserica Doctorului Frew pana la urma, nu la o biserica internationala asa cum se stabilise initial. Ceea ce m-a bucurat foarte mult, fiindca chiar vroiam sa vad cum se inchina ei si cum sunt la ei serviciile de duminica dimineata. Macar ca nu intelegeam nimic, am fost foarte impresionata de muzica lor, de sentimentele ce le transmiteau impreuna cu ea, de bucuria si lumina de pe fetele lor, de entuziasmul lor, de frica sanatoasa de Dumnezeu ce parca o vedeam pe chipul unora dintre ei... Si ma gandeam ca uite, acum si la Bunavestire oamenii Ii inalta cantece lui Dumnezeu... Si in cate alte biserici de pe tot pamantul... Si m-am gandit cum trebuie sa se simta Dumnezeu cand atatia oameni, in acelasi timp, din atatea colturi ale lumii isi indreapta inima si gandurile catre El. Cred ca bucuros :-)



Apoi am predat camerele, am mers acasa la soacra Doctorului Frew unde am vazut cum prajesc si pregatesc ei cafeaua (in casa, pe un platou din tabla pus deasupra unei fel de galeti cu jar), ne-am rugat impreuna pentru cei din PAAV si pentru Etiopia, am cantat "Aceasta e ziua Domnului" in patru limbi (engleza, amharica, romana si... si... maghiara :-) ), am primit si am dat cadouri, iar apoi am plecat spre aeroport. Unde despartirea de echipa etiopiana a fost cam brusca, ei nemai-intrand pe aeroport cu noi... S-a lasat bineinteles cu lacrimi... Insa intentionam sa tinem legatura cu ei si sa nu lasam experienta aceasta sa fie doar o "vacanta" din care sa ramanem peste timp numai cu fotografiile...

Nici despartirea de echipa din State nu a fost mai usoara, avionul lor plecand cu trei ore inainte de al nostru... cum nu a fost usor nici sa ramanem treji pana la ora 3 cand decola avionul nostru... :-)

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru toate gandurile voastre.Ma bucur ca prin povestirile voastre am ajuns si noi in Etiopia...Laus Deo,Tony:)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te si tu! E simplu :)