joi, 21 ianuarie 2010

Experientze...by Florin


Salutare , miercuri si azi au fost zi foarte frumoase pentru mine, ieri am vizitat 2 familii cu greutati si femeile erau bolnave, multi copii se trangeau in jurul nostru sa ne atinga si sa ii tinem de mana, e ceva incredibil de placut cand vezi ca alearga spre tine multi copii sa te atinga si sa te tina de un deget macar, imi place foarte Am fost si la piata, a fost interesant, eram singuri albii de pe acolo si toata lumea se holba la noi, nu imi place, ei cred ca suntem bogati si ne cer tot timpul banii, dar le spunem ca nu avem si incercam sa le explicam de ce am venit la ei in tara( sa invatam despre cultura lor si sa le spunem despre Dumnezeu).
Azi am vazut ca Anita si Odie au o culoare normala la fata si am baut o halba( aici nu au pahare) de suc foarte bun si ne-am plimbat prin oras cu cativa din echipa americana cu care am inceput sa legam prietenii, Tot azi am vizitata un liceu si o scoala generala, acum stiu cum e sa fi vedeta, toata lumea venea sa te atinga, sa te salute si sa te ciupeasca.
Va mulumesc ca va rugati pentru noi. Va iubesc si imi este dor de voi. O seara buna!
Florin .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprima-te si tu! E simplu :)